Gillhov.


Back in Gillhov igen då, long time no see som det känns.
Nog för att det kanske är ganska dött här uppe måste jag ändå medge att jag trivs rätt bra, det är lugnt och skönt och de äldre är så söta så :) Men att vara här på heltid skulle jag nog inte palla, nä det är bra att kunna vara nere i civilisationen lite också.

Rätt hyfsat väder är det också, bara en sån sak underlättar då man jobbar tycker jag.


. . .

På tisdag bär det av mot Trondheim och Iron Maiden, shiiit va skoj det ska bli!
Ska in till stan på måndag och besikta Toyan så vi har något att frakta våra Iron Maiden suktande kroppar i :)
Kommer att bli grymt!
Just att dom spelar utomhus är ju kanon . . . ojojoj! Visst, dom var grymma på Globen också men utomhus är ju ändå utomhus :p Minst en t-shirt ska inhandlas och den skall bäras som om det vore det enda plagg jag ägde, haha.

Åh va sugen jag blev på morotsstuvning nu, tror alla gånger att det blir det till middag idag, ja givetvis inte bara det.


Nämen om klockan kanske kunde ta och bli två nu då så jag kan åka nån gång :/

So long.
Norling - one in a million.

Kommentarer
Postat av: Peter

Älskar din blogg. Gift dig med mig. Har inte planerat nåt bröllop men jag har hittat min brud och du har ju redan planerat allt så när gifter vi oss?? :)

2008-07-18 @ 17:43:19
Postat av: The owner

Tack Peter det värmer att höra att man kan glädja någon med sitt skrivande :) Fortsätt gärna kommentera, älskar att folk skriver en rad (framförallt folk man inte känner!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback