Förbaskat!


Men nu är jag av olika själ less . . . fy bubblan!

1. Jag tog mig ut på en cykeltur men kom inte längre än till Berg (hade tänkt trampa till Vigge) innan min röv sa ifrån (fattar inte hur Pelle som är av det manliga könet kan sitta på den där hemska sadeln . . .)
2. Det regnar ute, visserligen gör det inget nu då det är "time to go to bed" men det lär säkerligen hålla i sig tills i morgon.
3. Internet . . . Telia . . . fy! För snart en månad sedan ringde jag och flyttade bredbandet, efter dagens samtal fick vi veta att det skulle bli inkopplat den 23:e juli (WHAT!?) I morgon vet jag en som ska ringa och skälla i alla fall.
4. Min nedladdning av Beverly Hills går nå så otroligt sakta så vio ska vara glada om den blir klar det här seklet :/
5. Min kassa börjar sina så lön skulle inte sitta fel just nu.
6. Jag ska jobba i morgon, egentligen borde jag inte klaga med tanke på att jag varit ledig ganska länge nu men just precis i detta nu kändes det väldigt omotiverande.
7. Jag hittar inga resor till Turkiet i augusti med en "reslängd" på 10 dagar.
8. Pelle jobbar natt vilket är urtrist.
9. Mitt hår är för kort för att överhuvudtaget kunna göra nåt roligt alls med :/
10. Jag vill ha en ny säng och soffa men just nu ser det rätt mörkt ut.

Ja, där hade vi alltså dagens i-lands problem.
Känner någon sig manad att gaska upp sur-Ida så är ni hjärtligt välkommna (ni kan prioritera punkterna 3, 5, 7, 9 och 10)
Tack på förhand
/ Norling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback