Faktiskt den bästa!


Min karl måste nog vara den bästa genom tiderna han.
Igår då det var så vackert väder och jag var tvungen att jobba föreföll det sig inte bättre än att jag lät min surhet gå ut över honom . . . (jag vet, jag är dum!). Jag var less över att jag inte kunde vara ute i solen och less för att han skulle in på stråket men inte jag . . . Nåja, efter någon timma accepterade jag mitt öde och bad om förlåtelse samt önskade honom en kanon kväll på stråket med grabbarna.

Jag knogar vidare och kommer hem trött och jävligt där vid halv nio (har då jobbat sedan 07.30) och ser till min stora lycka att vårt sovrum som tidigare på dagen sett ut som ett bombnedslag nu var städat - taaack älskling!
Nästa så man blir tåröggd, jag skäller först på honom utan anledning, vi blir vänner och han städar . . . PUSS PELLE!


Nog tjatat, jag måste lägga på ett kol för att inte komma för sent . . . JAG VILL INTE JOBBA IDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback