Faaan!


Till att börja med måste jag säga att det faktiskt inte är så pjåkigt att bo i Sverige ändå . . . idag har det varit utlandsvärme av i högsta grad, luften har stått helt stilla och jag har mått gött :) Okej, jag kanske måste medge att det blev lite föör varmt emellanåt men det kan jag ta. FLER SOLIGA DAGAR ÅT SVENSKA FOLKET!

Efter att jag slutade jobba bjöd Pelle på lunch på Draupner, gott gott. Skjutsade P på jobbet och inväntade sedan Emma. Svidade om till något somrigare och tog sedan en tur på byn; byggvaruhuset, mohages, blomster affären och slutligen lite fika på cafét. Hem till mamma där det blev solning och mat från Draupner (ännu en gång). Samtalade lite med Emma, mamma och Emma-Lina innan Bengt ringde och sa att jag kunde åka och hämta honom och co i Ausan. Skjutsade folket till Udden där det ikväll är dans. En tur tillbaka till mamma, upp på Acb en sväng och sen hem igen.

Känner mig helt slut i kroppen, måste vara värmen.

Skulle varit skoj att vara på Udden ikväll förresten, jäkligt mycket folk som skulle dit hörde jag. Men jag ska upp och jobba i morgon (vilket i och för sig aldrig tidigare varit ett hinder) så det är nog bäst om jag är hemma. Ett glas vin ute i kvällsolen funkar nog lika bra de :)

Förresten, nyss då jag satt här i godan ro och kikade runt lite på webben ringde telefonen. Ett nummer jag inte hade inlagt visades på displayen (tyckte dock att jag kände igen det). Svarade och hör en massa skrål . . . efter ett tag hör jag några välbekanta ord ". . . this is radiio nowhere . . ." FAN! Jag hade lyckats förtränga att Bruce spelade ikväll, bleev dock återigen påmind om det nu. Blir nog två glas vin nu . . . 1 för att jag vill ha lite "hemma lyx" 2 för att jag inte är där Bruce är!


Två arbetsdagar till nu sen är det minsann en rätt lång ledighet som väntar fröken Norling. Ska bli riktigt skönt. Lite trist för ekonomin kanske, men det bryr jag mig faktiskt inte om, ska som sagt bli skönt!


Nä, ska ta på mig min sköna svart vit randiga klänning nu och sedan sätta mig ute på baksidan med ett glas vin och min fenomenalt gudomliga bok "Att älska som en porrstjärna" / Jenna Jameson. Beundrar verkligen den kvinna alltså! En bok jag varmt rekommenderar er mina kära läsare.


Nä, vinet väntar.
Tjiing,

Kommentarer
Postat av: natalie

Jag var med på BRUCE :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback