En massa.


Puh, intensiv dag idag som det känns . . . eller kanske inte egentligen?

Var i vanlig ordning lite seg i starten vilket resulterade i att jag inte hann fika med pappa som planerat och att jag kände mig stressad då jag körde in till stan. Hann dock in till bilprovningen i tid (fick till och med vänta en stund). Besiktningen avklarades utan minsta anmärkning med kommentaren att bilen "såg exemplaris ut", tack för det tack.

Ner på staden en sväng. Egentligen vad är det med killar och Claes Olsson? Visst jag tycker också att det kan vara kul att döda lite tid där, tittandes på "bra att ha saker" ex. saker till hemmet osv. Men att gå omkring mellan hyllorna och titta på olika kablar, olika lampor, nån tång och liknande . . . nej tack. Visst det är väl på sätt och vis också "bra att ha saker" men ändå. Nåja, Pelle hittade vad han skulle ha och vi kunde traska vidare till Jc. Efter en snabbis där gick vi på Tuttis och lunchade med Emma. God mat och trevligt sällskap :) Mötte Renner på staden som var ute och vallade barnvagn, meeen så söt han var kotten deras :) Lite prat med honom och sedan Peckas där jag och syster beskrev hur våra kommande tattisar skulle se ut, kommer bli fin fint.

Väl hemma på landsbyggden igen droppade vi Pelle at Nisse och Lenas och jag och syster fortsatte hem till mor. Färgade håret på varandra - jag blondare och Emma mörkare med en tousch av rött. Bestämde oss för att ta en tur till Berg-Lars i Vigge för att kika på kattungarna och bli bjudna på en kopp kaffe. Men shit vad fort dom växer dom små liven. Sist jag såg dom hade dom precis öppnat ögonen och lite smått börjat gå. Nu var det full rulle hela tiden - skoj! Lilltjejen har förövrigt fått namnet Sahara.


Ja, nyss hemkommen. Pelle är ute med båten om jag inte är helt ute och cyklar så jag är solo. Tror jag ska bränna en skiva inför morgondagen, kika över lite kläder och sedan lägga mig och kika på film, blir nog till att fortsätta på Liar Liar från igår.

So long.
Norling - one in a million.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback