Tvättisch.


Nu bär det av ner mot tvättstugan, planen är att i alla fall hinna tvätta tre maskiner, skulle ju göra underverk för badrummet det vill jag lova.

Att jobba igår gick bra, tiden flöt på i rätt bra tempo . . . tills sista passte. Fy fanken va långsamt det gick.Blev stopp hela tiden och såfort man satte sig ner började det rulla igen, skickade två paket sen stopp . . . så höll det på i princip från klockan åtta :/ måttligt irriterande. Dock hade jag inte brytt mig om jag hade haft något att lyssna på men jag upptäckte ju till min stora förfäran att ljudboken som jag lagt in tidigare under dagen låg i "oordning" så även fast jag bara var på spår 30 var det skiva 19 som spelades . . . mysko, och som sagt, irriterande!


Goväder är det ute också . . . töar för fulla muggar! FAN!
Det ska vara kallt så snön stannar kvar, sen om solen skiner lite skadar inte, det är bara härligt.
Får hoppas på en drastisk förändring inför helgen eftersom planen då är att köra skoter och (förhoppningsvis) grilla och fika i massor :) Skulle även ha planerat in en tripp till Tossåsen, det är verkligen livet att köra skoter där uppe :)


Nä, nu kan jag inte skuffa undan mina sysslor länge, jag måste ner till tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback