Tänk om . . .


. . . jag kunde sluta vara så fruktansvärt seg!
Vaknade vid halv tio idag och har sedan dess legat och segat i sängen. Dock har jag kommit på att det säkert skulle kännas mer motiverande att gå upp om lägenheten var städad. Okej, nu är den inte så stökig men köket, i hate it! Inga gardiner och en massa saker på köksbordet :/ Ska försöka ta tag i det där nu i helgen.

Blir inget Tyskland, Sophie hade klent om pengar och själv känner jag mig inte riktigt sugen, framförallt inte om dom inte ska med. Men bättre upp, en resa! Kikade på Egypten igår men tror det är bäst att vänta till slutet av februari/mars nångång - vädret verkar bättre då :) Ska kika lite mer nu, Teneriffa är ju ruskigt fint faktiskt och där är det bra väder nu också. Som sagt, ska kika.


Nä gå upp och betala lite räkningar nu kanske . . . alltid lika roligt - NOT!
Men det är ju nåt som ska göras så det är väl bara att bita ihop och se till att få det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback