Solokvist.


Egentligen är det rätt skönt att vara lite för sig själv emellanåt tycker jag, men det skulle ju vara tusen gånger roligare om man gjorde något/orkade göra något. Hade tänkt gå bort till Ellinor och hämta tillbaka min strykbräda och strykjärnet men så började Extreme Home makeover och jag blev fast i soffan . . . ska ta itu med det där projektet i morgon istället.

Shit va törstig jag är hela jäkla tiden, och det jag oftast känner skulle kunna släcka min törst är citronvatten, eller bara citronsaft (något riktigt surt) men oturligt nog finns det sällan hemma och jag glömmer bort att handla det när jag är på affären så jag får helt enkelt nöja mig med antingen vanligt hederligt vatten eller hallonsaft :)

Nu har jag donat lite med mina naglar, filat och lackat dom så nu är dom så fina så ;)


Igår var det revy med Pelles mamma och pappa + syster och en vän till dom (Pelle filuren stannade hemma). Hade riktigt trevligt med dessa härliga människor och skrattade gott åt revygängets roliga vitsar/sketcher, mina favoriter på scenen var lätt Mats Hurtigh och Patrik Zakrisson. Efter föreställningen blev det mongoliskt på Eastern, mycket gott. Tack kära ni för en trevlig dag/kväll - hoppas på fler!

Var i Björnrike på Afterski i lördags eftermiddag, The Relatives spelade så vi (jag, pappa, Ulla och Amanda) åkte dit och kikade. Dom är så duktiga och jag ser verkligen fram emot nästa spelning!
Födelsedagsfirandet, som också ägde rum i lördags, var även det trevligt dock avvek jag rätt tidigt. Men det var roligt så länge det varade trots att inte mitt lag vann i Melodifestivalen :)

Nu ska jag plocka ihop lite här innan mr P kommer hem, sen ska jag nog även ta mig en dusch.

Auf Wiedersehen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback