Snart godnatt.


Ska snart släcka ner här på Ängesvägen 11B, time to sleep så jag orkar ta mig upp i morgon :/ Åh vad jag avskyr att gå upp tidigt om mornarna, dock känner man sig ju rätt stolt när man gjort det, känns bra att kunna ta tillvara på hela dagen liksom. Det vill säga om man inte som jag, går och lägger sig när man kommer hem och sover någon/några timmar . . . Dock finns ingen tid till något sådant i morgon, nepp, jag tror och hoppas innerligt att det finns en tvättid till mig för nu är det inte nådigt i min stackars arma tvättkorg inte! Så då blir det tvätta, sen ska jag försöka få upp några gardiner också, hade ju som varit lite trevligt det.

Har varit barnvakt nu ikväll åt mina små sötnosar, gick bra och dom var snälla med mig :) Haha, William säger så mycket roliga saker hela tiden, egentligen skulle man skriva upp allt för att inte glömma bort.

Nu ska jag återigen lägga upp en rolig lista och därefter är det godnatt.

G O D N A T T !

Och en puss på Pelle :)

Kommentarer
Postat av: Ellinor

va? Har du flyttat in på 11B? Jag trodde du bodde på A :D

2008-01-09 @ 15:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback