Sista, jag looovar!


Okej . . . sista inlägget för den här veckan, eller för idag i alla fall, jag lovar!

Ta dom 20 sista männen från sin telefonbok

1. Robin Olsson
2. Roger
3. Roppin
4. Sonesson
5. Stefan Acb
6. Stefan J
7. Stefan Loven
8. Steffe
9. Sune-David
10. Sven Bromé
11. Sveneine
12. Thor
13. Tobbe Berging
14. Tomas J
15. Tommy Knutsson
16. Totte
17. Viktor Svemark
18. Åberg
19. Ångman
20. Öst


Har du pussat nummer 7?
Nej, men en kram har han alla gånger fått :)

Känner du nummer 16?
Jodå det gör jag men det är alltför långt emellan gångerna vi ses tyvärr . . .

Bästa minne med nummer 9?
Hum, kanske när jag var chaufför åt bland annat honom och bilen helt plötsligt bara stannade klockan sex på morgonen i Skucku . . . haha, sas ganska många roliga saker då.

Skulle du kunna ge nummer 17 en kram?
Jo det skulle jag väl.

När ska du träffa nummer 4?
Om det inte blir före så blir det alla gånger på måndag på jobbet.

Hur är vänskapen mellan nummer 6 & 7?
Tror inte att det är någon vänskap alls där, betvivlar att dom träffats nån gång.

Är nummer 5 söt?
Mjaa . . . det vet jag väl inte.

Vad är det bästa med nummer 20?
Att han är en genomsnäll person!

Första intrycket av nummer 16?
Minns faktiskt inte, kanske att han var rolig att prata med.

Hur länge har du känt nummer 12?
Sen jag gick i sjunde klass, få se nu, det blir alltså drygt sex år nu då :)

Hur träffade du nummer 3?
På badet i Rätan sommaren innan jag skulle börja sjuan.

Har du varit i nummer 11 hus?
Nej.

När nästa gång ska du träffa nummer 15?
Ingen aning, men det vore trevligt om det blev snart :)

Är du vän med nummer 8?
Jo det är jag väl, vi hälsar i alla fall på varandra när vi ses.

Skulle du kunna gå ut med nummer 19?
Jo det skulle jag väl, vi har ju haft våra små dates på mc Donalds efter att vi jobbat natt några gånger :)

Har du gått på bio med nummer 12?
Nix det har jag inte.

Vad pratar du och nummer 18 om oftast?
Eeh, ja det är väl mest "jobbprat".

Har nummer 20 ett förhållande?
Nää det har han inte.

Har du velat slå nummer 18 i ansiktet?
Nja det vet jag väl inte, kanske inte slå men jag har nog blivit irriterad nån gång.

Hur träffade du nummer 11?
Det var väl under den perioden han brukade vistas i Rätan.

Vad har nummer 2 för favvo-mat?
Eeh, pizza eller hamburgare kanske?

Vem här är roligast?
Det är nog alla gånger Thor, haha, han kan få vem som helst på strålande humör!

Vem är mest högljudd?
Tror att det är Åberg, han har en ganska rejäl pipa . . .

Vem är tystast?
Tror nog att Robin Olsson platsar in där, hihi.

Hur träffade du nummer 6?
Vet inte, han gick ju på Rätans skola när jag gick där så det var väl då.

Vad skulle du göra om du aldrig hade träffat nummer 17?
Jaa, antagligen inget som jag inte gör nu.

Vad skulle du göra om nummer 11 började dejta dig?
Haha, jag skulle ta det hela med ro, men dock inte seriöst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback