Seg i starten.


Hade ställt klockan på nio idag men när den ringde blev det inte mer än at jag vred av den och somnade om. vaknade sen igen 20 i elva . . . och har ännu inte tagit mig ur sängen. Tror jag måste lägga på ett kol om jag ska hinna göra mig i ordning samt fixa en matlåda (såvida inte mamma bjuder på middag idag :)).

Gårdagen på jobbet var faktiskt helt okej. Jag och Ellinor spenderade de tre första passen nere i källarn med Nutte och Dennis, riktigt trevligt. Elle tömde hissar och flyttade om spår tillsammans med Nutte och jag hjälpte Dennis när han skulle lasta bilarna som kom in. Har kommit fram till att dessa två män ska få bli mina kompisar när mina andra vänner sviker och börjar ständig natt, de verkar ju vara de enda vettiga människorna som blir kvar på det skiftet då jue. På tal om mitt skift så avskyr jag det, och detta mycket på grund av två människor . . . usch! Men jag har kommit på att jag ska börja bete mig lika som dom, när dom klagar på mig ska jag klaga tillbaka, när dom säger åt mig någonting ska jag säga tillbaka . . . haha! Kan ju bli lite roligt det här, började rätt bra igår då en av dom dissade Elles (och de övriga som ska jobba ständig natt) kommande arbetsuppgifter.
Hon sa; "Jaha, Ellinor så du ska stå och lägga på manuella hela nätterna framöver du nu då?"
Elle; "Ja det ska jag".
Hon; "Ååh fy vad hemskt, det skulle jag aldrig kunna göra . . . bla bla bla"
Jag var tvungen att flika in; "Ja men sen beror det ju helt och hållet på vilka man står och lägger med också, är det folk man kan prata med så är det ju roligt istället för om det är några surpuppor . . . nä, vi får tacka Gud för mp3'n"

Måste jag säga att hon inte sa nåt mer sen? HAHAHA!

Nä fan nu måste jag stiga upp, kan bli lite kämpigt att få tiden att räcka till annars . . .

Pelle the one and fucking only <3

Kommentarer
Postat av: Mariana

Oh, intriger på Acb... I like it! ;o)

2008-01-21 @ 13:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback