Schleten.


Ligger hemma i sängen nu och är bara sådär härligt slut i kroppen. Ni vet då det känns som att benen är tunga som bly så de ska sjunka genom madrassen . . . så är mina nu och det är rätt gött.

Jobbar med Pelle och co den här veckan. Underbart måste jag säga!
Länge sen jag tyckte det var så roligt att jobba, samt att det var länge sen tiden gick så fort där - me like!
Sen att man får sig en puss av Pelle lite nu och då, eller ett sött flin är inte heller helt fel :)

Åkte in till stan igår kväll jag och min man. Stannade för på Donken och Raggarn för lite kvällsmat och därefter bar det av hem till syster där hon och Ricky satt och nördade vid datorn. Kikade på nåt youtube klipp med Robert Gustavsson (men vilken man!) och skrattade gott. Gick sedan och la oss. Klev upp vid halv nio i morse, skjutsade Emma och Ricky på skolan och for sedan på Donken för att inhandla frukost :) Ner på stan en sväng, besökte bland annat Cles Olsson - och ja, jag tycker faktiskt att det är en rätt rolig affär. Avslutade med fika på Domus. Tillbaka i Svensta bar det av dirket på jobbet. Jag och P blev bjuden på middag  hemma hos mamma, gräddstuvad pytt :) och sen var klockan tio och det var dags att gå hem . . . kanske inte riktigt, men det har som sagt gått fort. Bra!

Nu ska jag kika på Transformers innan det är dags att bege sig in i drömmarnas värld.
Puss på min Pelle, det bästa jag vet och har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback