Peppad som få!


Tonight I'm gonna have myself a real good time . . . jag ska nämligen upp på Vargen och kika på min älskade små kusiner när dom spelar :D Dock ska jag inte åka dit själv, nejnej, Elle och Sophie ska också med (jo Sophie, du ska det!) Ska bli såå skoj med en girls night out, var väldigt länge sen det bara var the three of us liksom. Planen är att åka så vi är där vid åtta - halv nio så vi hinner äta lite innan dom drar igång :)

SKA BLI SÅ SKOJ!

För övrigt känns det som att hela Svensta är ute och åker skoter nu, Elle och Danne är iväg med ett gäng och åker och Pelle stack just iväg han också . . . men inte jag. Inte för att jag är så avundsjuk heller, vädret ser inte sååå roligt ut så jag trivs nog bättre inne, kanske att jag klär på mig och tar en promenad . . . på sin höjd. Annars hade jag tänkt städa klart här i lägenheten, är inne på sluttampen nu.


Gårdagen på jobbet gick väl rätt bra. Inte så att tiden flög förbi men det gick som sagt ändå bra. Jag och Elle köpte fika jävlar i inför sista rasten och gick ner till källarn för att bjuda Nutte och Dennis. Dom blev glada men visade ingen större aptit för godsakerna vi tagit med oss :( Men trevligt var det i alla fall, dom är så roliga dom där :)



I morgon är en skotertur till Rätan inplanerad, såvida det är någorlunda bra väder vill säga. Ska hålla tummarna för det :) Nån minusgrad och strålande sol - ja tack!
Föreslog även för Pelle att vi kanske skulle damma av skidorna/brädan och bege oss till nån backe och åka lite i veckan, vore ruskigt roligt det . . . men återigen, det beror på vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback