Nähä.


Ingen tvättid till mig idag . . . typiskt jag som hade en bild framför mig, en bild som visade hur tom min tvättkorg skulle vara efter idag (eller det hade den nog aldrig hunnat bli men tommare i alla fall . . .) Jaja, får ge gärnet i morgon med tvätten istälet!

Undrar just när männiksan från Bergs hh skulle dyka upp då, jag har ju faktiskt annat för mig än att vänta på honom.


Pappa ringde för en stund sen. Blev tal om helgen och som det lät på han skulle pojkarna spela på Vargen både fredag och lördag, skulle ju vara skoj att åka och kika på dom, men som tidigare sagts; vi får se hur det blir.


Men jag vill ha lön nu, så fort den kommer ska jag betla in the boat trip. På tal om den ja, skulle ta mig tusan ha ringt dit och bokat mat också, äta måste man ju och smörgåsborden på kryssningar brukar ju vara något utöver det vanliga :) Kanske ska slå dom en pling nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback