Mitt 2007.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte motorcykel, läskigt men ack så roligt!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Att inte sluta snusa räknas väl kanske inte som något "riktigt" nyårslöfte . . . (?)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hum . . . inte vad jag kan komma på.


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov.


5. Vilka länder besökte du?
Malmö, haha. Nämen jag befann mig nog endast inom Sveriges gränser under det gågna året tror jag . . .

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Fler resor tack!

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
18 april - min och Pelles dag <3


8. Vad var din största framgång 2007?
Ööh, att jag "klarade" Vit februari, shit vilken bedrift Ida!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Njaa, lite småsjuk och så men inget allvarligt.


11. Bästa köpet?
Blir för min del de bästa köpen; skotern och datorn.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skulle tippa på att det var mat.


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, uppvaktningen som mina vänner ordnat med till min 20 års dag :)


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Dream On - Aerosmith, Dunka mig gul och blå - Frida.


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har väl gått i vågor men jag känner mig som en gladare människa iaf, sen hur omgivningen uppfattar mig var en annan femma.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Mina svar bli rätt lika Sophies ser ja, sorry, men jag instämmer i att jag skulle ha sparat med pengar.


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt tanken "för det är jag värd" . . .


18. Hur tillbringade du julen?
Uppe i Lycksele tillsammans med närmsta släkten/familjen på mammas sida.


19. Blev du kär under 2007?
Upp över öronen, har hittat den bästa killen ever!


20. Favoritprogram på TV?
Ofagra Betty, men det har över lag varit klent med tv tittandet måste jag säga.


21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
(Sorry Sophy) Kanske inte hatar men tycker mindre om - ohja.


22. Bästa boken du läste i år?
Män som hatar kvinnor - Stieg Larsson (dock lyssnade jag på den men skit samma...)


23. Största musikaliska upptäckten?
Jag måste faktiskt erkänna att 80-tals musik faktiskt är riktigt bra!


24. Något du önskade dig och fick?
Pelle Pelle Pelle Pelle Pelle Pelle :)

25. Något du önskade dig men inte fick?

Singstar i julklapp, var verkligen helsäker, ble något förvånad när jag såg att paketet innehöll en väska som jag dock är mycket nöjd över!


26. Årets bästa film?
Lätt Transformers!

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Bjöd kära skiftet på tårta, käkade på Simon & Viktor och var på krogen för att utföra en massa "uppdrag" :)


28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Förutom en härlig utlandsvistelse - nej!

29. Vad fick dig att må bra?
Pelle och de varma dagarna i somras samt det snöbekladda landskapet nu i vinter :)


30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen vad jag vet.


31. Vem saknade du?
Folket i Rätan.


32. De bästa nya människorna du träffade?
Pelles familj/släkt, de jag träffat är hur snälla och goa som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback