Middags/helgplaner.


Ska snart gå bort på Ica för att inhandla de sista ingredienserna till dagens middag; ost och skinksallad. Sen har jag lovat Pelle att gå upp med en matlåda till honom också :)

Ikväll ska jag vara barnvakt för mamma skulle på nå informationsmöte om Svenstavik eller vad det var, så då blir det jag som får passa småttingarna, dock lär det nog vara sängdags då när jag kommer så det ska nog gå bra.

Inför helgen finns en del planer;

* Fredag åker jag till Rätan för att fira Emma som fyller år nu på torsdag. Åker hem till Svensta igen sen på kvällen.
* Lördag är det jobb på Acb, inventering, och efter det kalas för Wille som fyller fyra. På kvällen är vi bjudna på middag till Kvarnsjö som det vore trevligt att gå på, dock är inte det helt spikat ännu.

* Söndag är det äntligen premiär för Singing Bee - haha, verkar vara sjukt roligt!


Jag och Pelle har även pratat om att gå på bio, vilket vi inte gjort sen i somras . . . men vi får se om det hinns med. Jag skulle i så fall vilja se National Treasure 2, ettan är ju grym så jag hoppas att även tvåan är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback