Kamera.


igår fick jag nåt ryck, började kika runt på lite kameror och kom på att nog fan skulle jag haft mig en . . . Kollade upp när Elgiganten stängde, övervögde ett tag om jag verkligen skulle köpa en eller inte. När klockan var tre begav jag mig bort till mamma för att hämta en bil och for därefter in till staden. På Giganten blev jag hjälpt av en riktigt trevlig tjej som lotsade mig fram i kameravärlden, hittade en riktigt goding, en Nikon Coolpix S51 :D Det bästa med hela kameran måste vara att det är stor display - precis som jag vill ha det!

Tillbaka i Svensta igen blev det mat på Draupner med mamma, Emma och Camilla. Tog en tur runt Berg, hem till mamma och sedan hem till mig. Var en aningens stressad då eftersom jag, Pelle, Roger och Stefan skulle in till stan och gå på bio som började nio (och klockan var då åtta).Hann dock :) Mamma, Emma och Camilla åkte upp på Skalet och shakade loss till Petter.

Filmen, National Treasure 2, var ruskigt bra, dock inte lika bra som ettan men ändå bra! Efter filmen blev det lite mat på Donken och sedan hem.


Idag har det inte gjorts så mycket mer än ätits frukost än. Pelle travar dock runt rastlös nu väntandes på mig. Han ska upp och dona med skotern och jag ska väl titta på . . . och FOTA! :) haha!


På återseende.

Kommentarer
Postat av: felicia englund

nu när du har en ny kamera kan du allt hålla din bilddagbok uppdaterad också:)

Postat av: The owner

Haha, ja det var lite det som var tanken faktiskt :) Nu gäller det bara att hitta bra motiv :)

2008-01-28 @ 00:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback