Giv mig styrka . . .


I alla fall den styrka det behövs för att gå på Ica och handla nåt gott ;p
Tycker faktiskt synd om de som ska iväg och jobba ikväll . . . att jobba natt kanske inte är det roligaste jag vet men det funkar väl, förutom på söndagarna (!) känns som att hela dagen blir förstörd för man (jag i alla fall) går bara och väntar på att jobbet ska börja :/

I morgon kväll åker nog jag och Pelle in till stan och övernattar. Sen har jag framfört mitt önskemål om frukost på McDonalds på tisdag, såååå gott! Är ingen större fantast av Donken annars men frukosten är verkligen to die for! Men det är som sagt på tisdag det . . . och jag är hungrig nu . . . vad ska jag äta? Är sugen på stuvade makaroner och nåt, typ köttbullar men vette fan om jag orkar ställa mig vid spisen och tillaga det. Aja, efter en sväng på Ica har jag förhoppningsvis bestämt mig.

Mys sen ikväll med Pelle.
Me like alot!

Kommentarer
Postat av: felicia englund

lät hur härligt som helst att få mysa med sin pojke:)

Postat av: The owner

Finns inget som är bättre än det :)

2008-01-22 @ 23:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback