Fredag.


kort arbetsvecka det här, tre dagar, känns som en lagom start på det nya året :)
Gårdagskvällen förflöt väldigt snabbt, jag och Aron stod mestadels på enkelsidiga och sågade till topp/bottet vill hörnskåp. Otroligt trist men bra tidsfördriv framförallt om man som jag har en spännande ljudbok att lyssna på.

Ikväll blir det nog en lugn kväll här hemma, det valet beror mycket på att jag ju jobbar till tio (verkligen ett stort minus med att jobba tvåskift, varannan fredag kommer att gå bort . . .). Sen i morgon bär det nog av till Rätan en sväng. Skulle dock ha velat tagit mig hem till Svensta igen sen på kvällen/natten eftersom vi ska till stan på sönda. Får se om jag lyckas ragga nån skjuts.

Har drömt sånna konstiga och hemska drömmar nu på morgonkvisten, huvva. Var nära att jag var tvungen att ringa till Pelle för jag var så rädd när jag vaknade, men antagligen tog tröttheten över och jag somnade om. Verkar inte bli någon vidare värst kreativ dag idag, måste nog hoppa i duschen nu om jag inte vill komma för sent till jobbet. Dock var jag kreativ igår så det räcker för några dagar, tog bort alla julsaker, tog ner gardinerna i tvrummet och köket samt, putsade fönstren i tvrummet, dammsög, dammtorkade och torkade golven i hela lägenheten! BRA IDA!


Nä nu ska jag duscha och sen sminka mig som jag inte kunnat göra sen i måndags då min packning varit kvar i Rätan, men nu jeflar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback