Försöker få något gjort.


Jag försöker ideligen att få något gjort här hemma idag men det verkar vara stört omöjligt, datorn måste ha någon speciell dragningskraft som gör det omöjligt att slita sig ifrån den någon längre stund . . . wierd!

Sitter och kollar resor nu för brinnande livet. Jag vill helst åka lite längre bort, typ Thailand, Brasilien eller liknande då Pelle är mer inne på något lite mer närliggande . . . Har sms:at med Martin nu på förmiddagen och hört lite hur dom gjorde när dom va i Thailand med hotell etc. Åh vad jag vill vill vill vill! Jaja, någonstans ska vi det är bestämt frågan är bara vart!?

Nu ska jag göra ett sista ryck innan det är dags att hoppa i duschen och ställa sig i ordning.

Var i stan en sväng igår, skulle luncha på Shanghai wok och träffade några släktingar åt Pelle där som gjorde oss sällskap och sedan även bjöd oss på maten - tack så mycket! :)


Tjolahopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback