Done!


Tysklandsresan avbokad och räkningarna är betalda.
Även att pengar är undanlagda, fan det går ju som smort det här, jag som i hela mitt liv varit en slösa har nu äntligen börjat spara, känns bra bra bra!

En vit månad är förövrigt på ingående, vit februari, gick bra förra året så det ska nog gå bra i år med. Inte för att jag annars dricker så mycket heller . . . finns bättre saker att lägga pengarna på än sånt där (dock kan det vara roligt ibland).



Nu ska jag hoppa in i duschen samt försöka plocka ihop lite här innan det är dags att gå på jobbet. Skulle vara ruskigt skönt om jag kunde vara klar när Pelle kommer, blir så stressad när han står där i hallen, fullt påklädd och "tittar på klockan på hans vänstra hand som inte finns där . . ." hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback