Det är ju faktiskt ett bra tidsfördriv . . .

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Hum . . . 4 eller 5 tror jag.

Vilken svordom använder du mest?
Skulle tro att det är fan, dock händer det ju att en hel del andra salvor och flyger ur munnen.

Äger du en iPod?
No, snikar på Pelles mp3 så länge ;)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Just nu är den inställd på 20 i 6, ska bege mig upp på Acb med mat till Pelle då.

Hur många resväskor äger du?
En, dock skall den inom en snar framtid bytas ut mot en större hade jag tänkt.

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Är det sommar bär jag dom mest hela tiden, vare sig det är fint väder eller ej.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Blir ju oftast Ica Supermarket i Svenstavik . . .

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Jag måste nog erkänna att jag tycker att det är roligare att vara med på bilden, haha.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Det var nog Maverick, dock har jag inte sett klart den än.

Har någon av dina vänner barn?
Ja.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Det skulle nog bli en utlandsresa, lååångt bort sen skulle nog en hel del av pengarna gå åt till kläder också.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Joo, dock tror jag nog att jag är den som oftast kallar mig själv för det . . . vilket inte är mer än rätt.

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nix, gör inte och har heller aldrig gjort.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
None.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Vanlig mjölk helt klart, dock är oboy fruktansvärt gott!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Hum . . . inte vad jag kan komma på.

När var senast någon stötte på dig?
Oj, det minns jag faktiskt inte.

Vad åt du till middag?
Ost och Skinksallad, smaskens!

Använder du huvtröjor?
Ohja, underbara klädesplagg!

Kan du vissla?
Japp, dock är det en kunskap jag inte använder mig utav särskilt ofta . . .

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej det har jag inte, möjligtvis skrivit på någon protestlista men tahts it.

Vem var den senaste som ringde dig?
Det var pappa . . . vad han ville vet jag egentligen inte, döprata lite antar jag.

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Virvelvinden lätt!

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Det är jag rätt övertygad om, men lat dom.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
Noll Sex Åtta Sju.

Tittade du på tecknat när du var liten?
Vilken unge gör/gjorde inte det?!

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Köpcentrum och köpcentrum, räknar inte Ica som det . . .

Hur många syskon har du?
Fem (hel och halvsyskon). Emma, William, Marcus, Jonas och Kristina.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nä va!

Vilken film kan du alla replikerna till?
Sällskapsresan 1 sen kanske det finns nån fler också :) 

Äger du några band-t-shirts?
Nä inte vad jag vet men i sommar blir det alla gånger en Maiden tröja!

När flög du senast?
Det var i Oktober när jag och love skulle till Malmö.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Tre för tillfället, den fjärde står i vardagsrummet med en skrivare på.

Läser du för skojs skull?
Kanske inte för skoj skull, jag läser för att jag tycker om det.

Pratar du några andra språk?
Engelska och liiiite tyska.

Diskar du din egen disk?
Ja men jag tar diskmaskinen till hjälp :)

Har du gråtit offentligt?
Ja det har jag gjort.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Så fort tillfälle ges i alla fall.

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Jag ville ha och skaffade, två tatueringar - en tribal på vänster ben och två döskallar på höger skulderblad. Vad gäller piercingar har jag tre, en i naveln, en i näsan och en i tungan.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nae det tycker jag väl inte men det är ju alltid trevligt att bli bjuden :)

Kan du kasta macka?
Jaa, sist jag provade i alla fall, dock var det ett bra tag sen.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej men skulle gärna åka dit.

Vem har du med på bion?
Den som vill följa, Pelle?

Vem var din favoritlärare?
Lätt Jennie Savgård, hade henne i Mediekommunikation - wonderbar!

Vad har du för väder?
Det är kväll, vindstilla och faktiskt riktigt skönt ute, vore det inte för att jag ska upp tidigt och jobba skulle jag åtminstone övervägt en promenad nu.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Haha, ja varför inte, det lär ju knappast vara tatueringarna jag är/inte är intresserad av.

Har du en blogg?
Jo, as you can see.

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Mediekommunikation.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor (!) ruskigt viktigt, sen får personen i fråga också gärna vara snäll (men absolut ingen mes!) men ändå kunna visa vart skåpet skall stå om det skulle behövas.

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Känner igen den här dumma fråga, blir man attraherad av någon finner man väl den personen attraktiv?!

När sov du senast på golvet?
Har ju en konstig ovana att sova i säng jag . . . nämen allvarligt så minns jag faktiskt inte.

Vilken är din favoritdrink?
Har väl kanske ingen favorit sådär men det standard när man är ute är ju att beställa Redbull Vodka eller en Sex on the beach (såvida man inte är i Rätan på wärdshuset, då är det antingen ElloIda eller HallonBallon, haha).

Gillar du din boendesituation?
Njaaa . . . kunde ju gärna fått varit ett rum till samt att en ballkong inte skulle skadat.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Det där är en fråga som jag absolut inte kan svara på eftersom det inte verkar spela någon roll hur många timmar jag sover, jag är lika trött i alla fall.

Äter du frukost dagligen?
Så gott som, älskar frukost men ibland hinns det inte med tyvärr.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Kan jag väl inte påstå direkt men trots detta går de ruskigt fort och det känns som att man inte hinner med det man tänkt göra.

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Det kan jag väl inte direkt påstå, visst har jag blivit tillsaggd ett x antal gånger men trubbel var väl ändå att ta i . . .

Vilken är din favoritfrukt?
Kiwi är ruskigt gott, eller honungsmelon . . . eller . . . äh va fan, FRUKTSALLAD!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej det är något jag lägger ner väldigt lite energi på. Jag resonerar som så att livet är för kort och det finnas alldeles för mycket gott att äta för att hålla på med sånt joll! Dock är det ju då en fördel om man åtminstone har ett litet hum om sin kropps utseende.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
Tjugoett, shit, låter ju nästan gammalt.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Jo det är jag, fråga Pelle, haha. (dock händer det ju att även jag uttrycker mig/stavar fel)

Tror du på liv på andra planeter?
Ja det lär väl inte kunna vara omöjligt.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Tippar på P Högström där.

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Han är ett Det

Vad var det senaste du åt?
Två kanelbullar och ett glas mjölk :)

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
kommer nog bättre överens med det motsatta faktiskt.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ja det kan man ju fråga sig!? Har ibland funderat över om de valde det under pistolhot . . . i alla fall mitt mellannamn :/

Gillar du senap?
Ohja!

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Men VARFÖR!?

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
NEJ! Att klättra upp på Högströms tak var en sak men fallskärm, no way!

Sover du på sida, mage eller rygg?
Oftast somnar jag på sidan men man är ju inte mer än männsika så antagligen rör jag mig under natten.

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nope.

Tycker du om att krama folk?
Folk och folk, det är ju inte direkt så att jag bara går fram och kramar en vilt främmande människa. Men mina nära och kära kan jag gärna krama, det är ju riktigt mysigt!

Skulle du säga att du är trendig?
Mjaa, ibland och ibland inte.

Äger du en digitalkamera?
Jag köpte den telefon jag har för att slippa köpa en digitalkamera . . . visserligen fungerar den ypperligt, bilderna blir riktigt bra men jag ska nog ändå investera i en riktig kamera trots allt.

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Antingen skulle jag hitta på någon bra undanflykt för att slippa eller så skulle jag tacka ja som en rolig grej :)

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Tycker inte om Star Wars och har därför aldrig sett en enda film.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Beror helt och hållet på vad det gäller och vem personen som skulle ringa är.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Har aldrig börjat gråta till en bok, men berörd har jag blivit många gånger. Dave Pelzer - Pojken som kallades det är ett typexempel på en bok man blir rörd av.

Tycker du att du är attraktiv?
Sometimes men absolut inte just nu . . .

Vad är du allergisk mot?
Ingenting vad jag vet - tack gode Gud för det!

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Inga speciella. alla gör vi väl som vi vill, eller?

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Med tanke på att jag inte är vegitarian så blir svaret nej.

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning, tror mamma var rätt säker på att jag var en tjej.

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Tilda tycker jag är fint, liksom Melker men om jag skulle döpa mina barn till det när den dagen kommer vette huen.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"En sak jag minns var att jag bodde på barnhem, tillsammans med min lillebror Jimmy."

Vad har du på dig?
Ett par svarta boxertrosor (och ett täcke då).

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Det var någon låt som spelades i slutete av "House" nu ikväll, riktigt bra, dock hann jag aldrig se vad den hette . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback