De sista åtta timmarna vecka 3.


Snart är det dags att gå på jobbet för att avverka de sista åtta timmarna för den här veckan, gött med helg. Dock har jag inte riktigt bestämt mig för vad som komma skall i helgen. Vill vara med Pelle och jag vill åka skoter, sen skulle jag även vilja åka till Rätan och hälsa på lite och även åka upp på Vargen för att kika på pojkarna när dom ska spela . . . hum . . . faktiskt så skulle jag kunna tänka mig att vara chaufför i helgen, nån som vill ha skjuts nånstans?

Lät som att Pelle ville stanna kvar i Svensta och köra skoter här, dock vet inte jag om jag är så sugen på att va kvar här . . . kanske att jag tar skotern till Rätan i morgon (såvida nån kan komma och möta mig, annars blir det trist). Då skulle jag även kunna höra med Martin och co om dom kanske vill åka upp på Vargen och kika och det i sin tur kan leda till att jag blir chaffis :) Haha, allt går att lösa som ni ser.

Nästa vecka är det eftermiddag för min del igen, härligt! Jag och Renner byter med varandra så han tar min förmiddag och jag tar hans eftermiddag, kan det bli bättre? :)


Nu ska jag ringa kära Ellinor och se om hon är på G.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback