Dag fyra av fem.


Ligger fortfarande kvar i sängen, men så fort jag skrivit klart det här ska jag gå upp och laga mat/städa i köket/äta frukost. Pelle har just varit på Ica och handlat allt jag bett om, ååh söto! Så nu blir det Fjällfil med frosties till frukost och enchiladas i matlådan.

Veckan har rullat på bra den. Rätt roligt på jobbet med roligt folk :) (dock inte alla, men de som inte är roliga får man sig ju i alla fall ett gott skratt åt, haha!)
Flirtade lite med Inga-Märta igår och frågade om hon kanske ville ta mina förmiddagsveckor hädanefter, hon sa inte ja men heller inte nej. Vore skoj de, att varannan vecka jobba med dom där sköningarna, men men, vi får se hur det blir.

På lördag har jag och syster pratat om att ta oss en tur till Vemdalen för lite skid/brädåkning, skulle vara underbart då det var hur länge sen som helst! Pelle pratade även om att han kunde ge mig lektioner i brädåkning . . . hum, ja vi får se, tänker då rakt inte riskera att vara tvingad att åka bräda en hel dag så därför får i så fall även skidorna följa med i fall att liksom. Mina framsteg på brädan tidigare gånger har kanske inte varit något att hurra för direkt :/ Annars är det inte så mycket annat på tapeten just nu, lön i morgon vilket ju alltid är skoj.

Sophie, hur ska ska vi göra med Tysklandresan? Mat på båten? Vilken tid ska vi åka? Vilken bil ska vi åka? . . .


Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback