Vem fan vet?


Kanske att jag trots allt är lite musikalisk ändå, såvida att en "leksak" räknas som instrument alltså . . . Kirrade Sweet Child of Mine som en dans och ligger nu etta på highscore listan med 147249 poäng! De ni! Nu har Pelle verkligen nåt att göra när han kommer hem, om inte han är en klok pojke och är ute istället för att spela tv-spel alltså.

Tänkte hoppa in i duschen nu och ställa mig i ordning fort som bara den för att sedan kunna vara ute tills jag ska på jobbet. Kan inte spela mer nu då jag har fått lite värk i min vänstra handled, haha.

På torsdag är det alla hjärtans dag också. Den dagen tycker faktiskt jag om. Dock är det inte så speciellt egentligen bara ett påhitt från affärerna så dom ska få sälja lite mer saker, men what the fuck, jag tycker om den ändå :) Har dessutom kommit på en rätt bra grej som Pelle ska få, hoppas han blir glad.

På lördag blir det mest troligt skoteråkning med Anna och Robert. ska åka och hälsa på Juppa :) Ska bli skoj, hoppas verkligen att det är lika fint väder som idag!



En sak som för övrigt inte är nå bra med att jobba eftermiddag är att det liksom aldrig riktigt blir av att man gör någon lunch . . . lättsammare att gå ner till mamma eller köpa med sig nåt från Ica :/ Idag lutar det nog åt mamma i alla fall, ska ringa och höra om jag är välkommen (dock brukar jag alltid vara det, hon brukar säga att jag mer än gärna får komma dit och äta) :) Hon kanske saknar mig liiite i alla fall.

Just de, en sak till som gjorde mig väldigt glad igår var att Magnus sa till mig att jag inte skulle upp på Norra och jobba - tack gode Gud för det! Men för det är inte oron över, kan ju tänkas att jag hamnar med dessa jävla gamkärringar ändå och få jobba dagtid :/ Håller tummarna för att jag hamnar på manuella och får jobba tvåskift.




Duschen nu, ut sen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vill du vara modell?
angelicahl.blogg.se/1202828021_vil...ara_modell.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback