Tidsoptimist - Javisst!


Jag kan inte för mitt liv förstå varför Ica alltid är i stängnings tagen då jag kommer dit . . . Vad var klockan sist jag skrev, sju? Då skrev jag ju att jag skulle gå på Ica, fem minuter innan dom stänger (nästan en timma senare alltså) har jag äntligen tagit mig dit. Ååh, tycker det är sååå pinsamt att gå omkring där inne när de håller på att dra för "gardinerna" över kyldiskar etc. Den här gången hann de till och med släcka ner delar av butiken.

Härmed lovar jag mig själv att aldrig komma senare än max en kvart innan de stänger!
Dels för att slippa skämmas och dels för att underlätta för personalen som kvällen till ära jobbar.


Det är nog även snart dags att boka en resa. De små rackarna går ju åt som smör i solsken har jag märkt :/ Får ta oss en riktig funderare jag och min man och sedan boka!

Nu ska jag fli undan lite här och sedan göra en paj to my love - tack Sophie för förslaget :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Kalla
mig Tina, Mat-Tina ;) Hoppas den blir godgodgod!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback