Sugen . . .


Jag vill ut och träffa folk, träffa gamla vänner som man inte ser alltför ofta samt inta lite alkohol. Alkoholen är i och för sig inte direkt något måste men jag fick just ett sådant sug efter att strosa omkring på Skalet med en Redbull vodka i handen . . . är jag konstig?

Nåja, snart är min "vita februari" över, 14 dagar kvar eller vad det är. Kan nog hålla mig. Har faktiakt inte druckit en droppe sedan den 5:e januari, lusten har inte funnits där och då anser jag att det är lika bra att avstå. Nyttigare och billigare. Men nu har jag faktiskt lovat Martin att vi ska på Skalet första helgen i mars, såvida inget annat inträffar :) Haha, måste ju nyttja mitt nöjespass som legat rätt stilla i plånboken sedan forum. Dessutom surrade Pelle om en "lekdag" med skotrarna uppe i Storhogna den 1:a mars, kan bli skoj. Dock kommer det nog inte bli så mycket lek för min del, nää, trivs bättre sittandes med ansiktet mot solen jag (får hålla tummarna att det blir fint väder).

Jag har tagit ledigt ikväll. Skönt att inte jobba en fredag kväll, har gjort det några veckor nu som det känns. Vet inte riktigt vad jag ska fördriva min lediga tid med. Det är ju ruskigt fint väder ute så en tur på skotern vore kanske inte helt fel. Ska höra vad Pelle tycker om det när han slutar.

Alla hjärtans igår. Hade köpt Guitar Hero Rock the 80's till Pelle (och mig, jag ville ha det och då passade det ju bra att köpa det till han, oss, hihi) men jag är besviken, inte alls så många låtar, inga direkt kända heller . . . bara några. :/ Blir till att köpa GH 1 och 3 när ekonomi finns. Jag fick tre stora fina rosor av my love :) Käkade sedan tacos till middag.


Adjöken.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du är inte konstig för
fem öre, vill också på skalet, helst nununu ;)

Postat av: The owner

Jag tycker minsann att vi boker in en girls night out, okej? Vi skulle kunna starta kvällen fint med lite afterski på Björnrike då pojkarna spelar och sen dra på Skale :) Huh?

2008-02-15 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback