Softisch!


Åkte in till staden i torsdags kväll. Hittade efter en del om och men till Marielles lägenhet där Emma var, fick nyckeln till Rådhusgatan 89B och gick sedan ner till Orient city för några pizza slicar som vi kunde mumsa på när vi kom till lägenheten :)

Igår blev det en sväng in till city och en liten snabbis till Ope. Mat på Mat Källarn sedan film, "I now pronounce you Chuck and Larry" - über bra film faktiskt, hade det där lilla extra som en film ska ha! Därefter blev det några avsnitt Segemyhr, lite kik på På spåret och sedan sängen. Somnade sedan till "Alien vs. Presator", jag som varit emot den filmen måste faktiskt medge att den verkade riktigt grym, ska kika klart på den snart.

Idag blev det rätt tidig uppstigning, duschade och fixade sminket gick sedan bort till Scandic hotell och åt frukost. Ååh, hotellfrukost in my heart! <3 Men som farfar brukar säga "man kan ju inte mer än äta sig mätt..." så sant så sant. Efter frukosten tog vi sexan in till stan, Pelle shoppade kläder och jag var smakråd :) En tur bort till Resia för att hämta ett ex av alla resekataloger de hade och sedan Telia där Pelle shoppade ny phone. Har inte kikat så mycket på den än men touch display är ju alltid grymt så den är nog bra :)


Nu ska jag försöka fånga mr P's uppmärksamhet en stund och fråga om vi ska kika klart på Alien.

Kvällen bjuder nog på bio (om vi hittar något bra) sedan hemfärd med Stefan Loven.
Just ja, har kommit på en bra idé . . . tror jag . . . jag vill "ta över" den här lägenheten i sommar när Emma tar studenten, såvida inte Kristina ska bo i den själv, men det tror jag inte hon ska. Skulle vara sååå grett de, tycker verkligen om den, den är fin och ligger bra till - perfekt enligt mig. Gäller bara att få med Pelle på noterna nu vilket jag inte tror blir det allra lättaste . . . wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Elliii

Lycka till :)

2008-02-03 @ 02:13:48
Postat av: The owner

Fänks!

2008-02-03 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback