Ska vi plocka körsbär i min trädgård?


Rubriken syftar lite på Sone och Pelle som i en fin "duett" sjöng den låten ikväll på jobbet, härlisch grabbar!


Har just krupit ner i sängen och jag måste medge att det var ruskigt skönt, är rätt seg i kroppen. De åtta spenderade timmarna på Acb har ikväll gått ruskigt fort och jag har haft roligt/trevligt :) Känns så underbart att ha folk att prata med, önskar verkligen att det kunde vara så varje dag! Men i morgon är sista dagen med sköningarna och nästa vecka är jag tillbaka i, vad jag gärna kallar det, helvetet igen . . . men innan dess ska det vara helg också, bra de så man hinner förbereda sig mentalt.

Annars då?
Jodå jag skulle må prima om tandjäveln kunde sluta värka så förbaskat. Idag är det sju resor värre än igår . . . smärtan den framkallar drabbar inte bara den, nej jag får även ont i halsen, huvudet och örat - jippie :/ Är det lika i morgon måste jag ringa till tandläkaren och få hjälp, det är outhärdligt att gå omkring såhär. Tack och lov finns Alvedon som kan lindra min smärta lite i alla fall, oturligt nog glömde jag kvar den på jobbet så i natt blir det till att härda igen . . . Pelle filuren skulle mest troligt sova hemma i natt, usch och fy vad jag inte tycker om att sova ensam. Längtar så evinnerligt till den dag då han och jag har en bostad tillsammans!
Meen ge mig nu!!



Nä nu ska jag nog kika på film innan det är dags för min date med John-Blund.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback