Si sådär ja.

Längd: Etthundrasjuttiofem centimeter.
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Brown.
Ögonfärg: Blau.

Är du kär i någon: Om jag är, och mer blir det för var dag som går!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jo, men samtidigt trivs jag rätt bra där jag är.
Tänker du på självmord: Nix.
Använder du droger: Vad jag vet är nikotin och alkohol droger så ja, jag använder droger . . . 
Röker du: Gjorde, tack och lov har jag verkligen fått avsmak för det där och lagt av helt.
Vilken parfym använder du: Det är änna olika, Gucci, Armani, Lacost med mera.
Vad är du rädd för: Sniglar och fladdermöss - fy tusan så hemskt!

Senaste..
Film du hyrde: I don't remember, inträffar inte så ofta nu för tiden.
Film du köpte: Hum . . . kanske "Underbara älskade", även detta är en sak som inte inträffar så ofta.
Låten du lyssnade på: Var väl nåt som spelades på radion på jobbet kanske . . . ?
Låten du hade på hjärnan : Eeeh, det var ju svårt det här ju, men jag tror det var "Om" med Niklas Strömstedt.
Låten du laddade ner: Kan ha varit nån Takida.
Tv program du tittade på: Extreme Home makeover.
Personen du tänkte på: Nyss var det mamma faktiskt, funderade på om hon är hemma eller inte.

För eller emot..
Långdistansförhållanden: Jag är för dom men det är inget jag direkt tycker om, vill ju kunna träffa den man är tillsammans med jue.
Utnyttja någon: Både och, jag menar jag utnyttjar ofta att jag är tjej ex. på krogen för att få gratis drinkar ;)
Självmord: Emot.
Teenage smoking: Jaa, jag var väl själv " en av dom" en gång i tiden, men jag säger nog emot ändå.
Att använda droger: Det är väl upp till en, framförallt om man klassar nikotin och alkohol som droger.
Köra onykter: Emot.
Förhållanden: F Ö R !

Favorit..
Mat: Alltid denna svåra frga, finns ju så mycket som är gott, tex tacos, grillat med mera med mera.
Låt: Tjaa, även här finns det för många för att kunna nämna bara en . . . sorry.
Dryck: Coca Cola in my heart!
Kläder: Baggy jeansen, mmm love it!
Film/serie: Äntligen denna fråga, jag blev skit nöjd över att jag i förra veckan kom på en film som borde kunna tittulera sig som min (i alla fall en av dom) favorit film; Gone in 60 seconds - GRYM!

Har du nånsin..
Gråtit över en pojke: För många gånger . . .
Gråtit över en flicka: Även det ja.
Ljugit för någon: Den som säger att den inte ljugit någon gång ljuger.
Varit i slagsmål: Jag skulle mer vilja kalla det catfight, haha.
Blivit arresterad: Nä, har klarat mig bra från det :)

Ska bli kul: Att pka till Norge på tisdag med mina två soulmates :D
Ska inte bli kul: Att höra klockjäveln ringa halv fem i morgon bitti . . .
Sparar till: En resa.
Väntar på: Att snön ska tina bort och, inte att förglömma, min födelsedag :)
Dagens dryck: Vatten.

Senaste..
Personen du fick e-post av: Mårten :)
Personen du fick brev av: Julkort från momma kanske, haha.
Vad ska du göra ikväll: Åka till Rätan.
Vart har du ont: I fötterna samt höger knä :/
Använder du hårspray: That's the shit you know.
Kan du stå på händer: I vatten möjligtvis.

Håkan Hellström eller The Ark: Hellström men även Ark har sina ljusa sidor, om inte annat är Ola snygg som få!
Salt eller socker: Sugar.
Gillar du ketchup: Japp, smakar fint det till en massa saker.
Är du glad nu: Känner mig förvånansvärt glad faktiskt! :D
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jao.
Vad dansar du till: Bra musik, helst så man kan sjunga med lite också ;)
Kan du sjunga: Inte direkt . . . fast efter en öl eller två ligger nog till och med Carola i lä för mig! ;p
Spaghetti eller makaroner: Hum . . . är ju i princip samma sak meeen . . . makaroner kanse.
Ett land jag helst vill besöka: USA!

Kommentarer
Postat av: Felicia

men visst va du blond föruta va?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback