Reklamen, denna jäkla reklam!


Nu är det reklam igen . . . dock är 4:an nästan den bästa kanalen för dom visar (som det känns i alla fall) minst reklam om man jämför med ex. femman och trean. Under Singing Bee på trean, jaa, jag undrar hur många reklam avbrott dom hinner få med under den där futtiga timman - usch!

Men nu ska jag återgå till filmen som börjat igen :) Undrar om Pelle kanske skulle vilja göra en kopp te till mig, det skulle vara gott.

Förmiddag till beckan förresten, inte annat än att man känner sig lite gruvensam inför det. Fan det var ju tre veckor sen sist . . . fast jag måste medge att det faktiskt ska bli lite skönt ändå att få vara hemma på kvällarna. Ska se till att vara sysselsatt hela tiden så jag inte hinner känna efter hur trött jag är när jag kommer hem, för det kan jag nästan garantera att jag kommer att vara.



P U S S P Å M I N P E L L E !
The one and fucking only.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback