Ny vecka nya prövningar.


Måndag igen . . . kan inte fatta det riktigt men förra veckan då jag var tvungen att kliva upp betydligt mycket tidigare var jag mindre trött än vad jag är nu - vad beror det på?

Helgen har varit härlig. I fredags var, som jag sist skrev, jag och Pelle hem till Stefan en sväng för lite GH. I lördags tog jag mig en tur till stan tillsammans med Wille (Pelle lyckades deala till sig att få vara hemma mot att han servade min skoter). Inhandlade försenad födelsedags present till honom samt en sak till mig och Pelle och därefter blev det mat på Donken. Hem igen för att hämta upp Pelle och sedan en sväng till Rätan för lite fika med pappa och Ulla. Väl hemma i Svenstaviket någon timma senare var leken i full gång, haha.

Igår blev det rätt tidig uppstigning, pälsade på ig rejält eftersom jag av molnen att döma trodde att det var kallt ute, det var det inte. Gick upp till Högströms och tog ut skotrarna och begav oss sedan iväg upp mot Nybuan där det var kolbulle och tårta på menyn, mums filibabba! :D Riktigt härligt skoterföre igår vill jag lova, får hoppas att det inte dröjer så länge innan nästa tur går av stapeln.


Skulle egentligen ha varit ute och promenerat med tanke på det fina vädret med jag hoppar över det idag då jag anser att jag har "viktigare" saker att göra, haha!



Puss på min älskade <3

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Vad kan vara viktigare än att få lite frisk luft och motion!

2008-02-11 @ 16:57:59
Postat av: The owner

Som jag skrev, Guitar Hero :/ Haha

2008-02-12 @ 08:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback