När man för en gångs skulle behöver hjälp . . .


Helt otroligt, jag kan inte påstå mig själv vara någon direkt stamkund hos tandläkaren här i Svenstavik, enda gången jag är dit är när jag verkligen behöver - en gång om år alltså. Nu behäver jag verkligen deras expert (?) råd och ringer därför till dem och frågar om de har någon tid. Jodå tid finns men ingen tandläkare så dom kan tyvärr inte hjälpa mig, jag får däremot ett telefon nummer till tandläkaren på Frösön . . . ringer och får en tid klockan ett, jaha, är väl bara att ta den då och komma senare på jobbet, typiskt! Hade jag jobbat med "mitt" skift hade jag inte brytt mig om jag blivit tvungen att vara ledig, då hade jag snarare varit glad! Men inte nu, nu när jag jobbar med "the good guys" då vill jag ju för Guds skull vara där! Mitt sista hopp var Myrviken men de hade heller ingen tandläkare där idag - tyyyypiskt!

Jaja, ska väl ta och ställa mig i ordning nu för att om cirka en timma susa in mot staden . . . tänk va allt ska gå bra . . . jämt . . . :/


Pelle har förövrigt ränt sig på handen vilket resulterat i att han blivit lite handikappad . . . stackers liten <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback