Motivation=noll.


Usch vad jag inte vill gå och på jobbet idag.
När klockan ringde fattade jag ingenting, trodde det var någon som ringde till Pelle och när jag sa åt honom fick jag svaret "men det är väl din klocka?" Jaha, låg och drog mig till kvart i fem sen gick jag upp. Inte nog med att jag är trött och har träningsvärk, jag har även huvudvärk, en huvudvärk som uppkommit genom tandvärk (ännu en jävla visdomstand är på uppgång . . . )

Käre gode Gud, kan jag få slippa att gå till jobbet idag?
kan jag får gå tillbaka till sängen som var skönare än nånting annat just idag?
Snäääälla?

Gud har visserligen aldrig tidigare visat medlidande i liknande situationer så jag betvivlar att han kommer att göra det idag.



Jag får väl bita ihop och hoppas att dagen susar förbi i vindens hastighet och att Carl-Ove inte är så sugen på att banda idag heller.

Kommentarer
Postat av: Elliii

Men du verkade ju pigg och glad när du kom på jobbet så det ska nog gå bra :). Sen kommer tiden gå skitfort, för det gör den för mej mellan sex och två..haha. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback