Mitt uppi allt . . .


Mitt uppi allt elende måste man ändå försöka se någon sorts ljus. Tror jag har börjat se mitt nu.
Norge, fan vad jag vill åka dit och jobba, jag måste i alla fall testa! Har ringt en camping i Trondheim idag, de tog 2000 kr/månaden för en husvagnsplats, dock tillkommer el. Då vet jag i alla fall det, dock behöver jag en husvagn, some? Mer då . . . hum . . . har sökt runt på hela nätet nu efter jobb etc, har dock kommit fram till att det bästa nog trots allt är att åka dit, att åka på Proffice i Trondheim och se ifall de har något ledigt jobb.

Har gjort månadsbudget etc etc etc. Det borde vara rimligt att finansiera min vistelse i Norge + att samtidigt ha kvar lägenheten här hemma, för det måste jag ha. Måste ju ha någonstans att bo när jag väl kommer hem. Såvida det inte blir några ändringar är i alla fall en liten tripp till Trondheim inplanerad tisdag nästa vecka - önska oss lycka till!

Ska försöka lägga hela Norge grejen åt sidan ett tag och gå på Ica. Middag på ingående och jag vet inte riktigt vad jag är sugen på, hoppas på att Ica Supermarket i Svenstavik kan ge mig lite uppslag. Därefter ska jag bolla Norge idéer med Pelle . . . stackarn, han måste bli less på mitt evinnerliga tjat om vårt grannland ;)



Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback