Men Yes!


Nu känner jag mig faktiskt lite gladare än jag gjorde när jag vaknade för nån timma sen. Anledningen till detta är att jag klarat tre låtar i sträck nu i GH med full pott, det vill säga, jag har fått betyget fen stjärnir av fem :) Har påbörjat ett litet uppdrag nu, ska klara alla låtar med högsta betyg, då kan man nämligen köpa en ny gitarr, samt att jag håller på att "sparar" ihop poäng för att kunna köpa alla karaktärer och alla gitarrer mm. Behövs cirka 43 000 och jag har kanske 7000 . . . men det ska gå, lär väl ta lite tid men som sagt, det ska gå!

Helgen då.

I fredags var jag ledig. Kände inte för nå jobb då det var så fint väder så jag ringde Lennart och frågade om jag kunde vara ledig och visst kunde jag det eftersom robot ändå skulle stå. (Tack att jag inte gjick dit!). Pelle kom hem . . . och somnade :/ Jaha, jag som tänkt att vi kunde åka skoter fick allt hålla till godo med GH då jag har så dålig fantasi på att hitta på saker och ting själv. Gick på Ica och köpte fredagsmys + gräddstuvad pytt. Kikade på "På spåret" och spelade sedan ytterligare lite. Damn, det där spelet har tagit äver mitt liv :/

I lördags gick vi upp vid halv tio, klädde oss varmt och åkte in mot staden. Ett stopp på Ragnars för en varsin macka och sedan upp mot skid stadium. Kikade på herrarnas men blev inte alltför inponerade. Hittade igen pappa och Ulla och spenderade resten av tiden vid skidspåret med dom. Ganska konstigt det där egentligen, tävlingenhölls i Sverige-Östersund, ändå var det mest Norska flaggor man såg . . . bra suport där Sverige! Not. Mat sedan på Shang Hai Wok, chrispy chicken as usual :) Pappa och Ulla åkte hem till Emma och Kristina medans jag och Pelle letade oss hem till Gunilla där även Nisse, Lena och Castor var. Fikade lite och hade trevligt inne i värmen innan det var dags att klä på sig igen och gå ner till badhusparken för att titta på alla fina isskulpturer. In i tältet på stortorget en sväng för att kolla läget och sen Rådhuset för att se ljusspelet. Men vilken grej, ruskigt mäktisgt! Dock hade det varit tuffare om de hade kunnat stängt at stårlkastarna från stadium men men . . . Tog oss en liten promenad ner på stortorget igen och for sedan hem. Väl hemma var både jag och Pelle så trötta efter en heldag ute så vi slocknade nästan på en gång.

Även igår blev det rätt tidig uppstigning. Fikade lite och klädde oss varmt och gick sedan upp till Högströms för att hämta ut skotrarna. Blev dock sittande inne en sväng först för att se Svendsen vinna och Ferry komma nia :/ Jaja. Ut med skotrarna och sedan bort till Ok för att tanka lite. Letade oss pp till Storbacksjön, vidare över Nästeln, upp till Kvarnsjö för lite fika hos Juppa och slutligen Rätan där det bjöds på middag :) Kom hem tjugo över åtta, skyndade mig då att sticka på Statoil för att tanka bilen som jag lånat av Bengt under helgen, lämna tillbaka den och spurta hem för att hinna se "I en annan del av Köping". Haha, skrattar gott varje gång jag ser dessa härliga människor :) Lite GH och sedan sova.

Nu ska jag skynda mig att ställa mig i ordning för att sedan knata bort på jobbet. Eftermiddag mån-ons då Renner ville byta. och jag är inte den som är den som säger nej till sovmorgon.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det är verkligen farligt att spela guitar hero. man kan ju sitta en hel dag och spela de. man kommer verkligen in i spelet. men är sjukt roligt=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback