Kanske att det börjar vända.


Igår kom domen som jag väntat på ett bra tag nu . . . med en klump i magen och inte direkt några vidare värst stora förhoppningar om att hamna på ett bra skift bad jag Magnus att få se på lappen där de nya skiften var uppskrivna. Hittade mitt namn under rubriken "dagtid", tänkte först att nej . . . men så började jag granska de andra namnen lite noggrannare och upptäckte till min lycka att det ju faktiskt blev ett riktigt bra skift :)

Ska se om jag minns alla.

Pack:
Jag, Robin, Matte, Janne, Oorsa, Inga-Märta, Gunhild, Anna . . . kanske var någon fler också?
Materialare: Anders, Tobbe och Robert.
Truck: Pelle och Harre

Som sagt ett riktigt bra gäng och jag är nöjd, trots att jag måste jobba dagtid . . . fast om vi bara lyckas ändra tiderna till 6-14.3o blir det ju kanon! Dock gäller ju detta bara i mars månad, sen blir det nytt igen (och lär man väl hamna Norra).

Idag skulle jag egentligen ha tvättat men jag försöker komma på en massa andra saker för att slippa gå ner i den där tvättstugan, ååh va underbartr det vore med en tvättmaskin i lägenheten! Eller i alla fall en tvättstuga i samma hus som jag bor i skulle underlätta.


By the way ska jag ordna lite här hemma i lägenheten. Ska ta bort en av sängarna, det kommer att bli trångt att sova (eller egentligen borde det inte bli det eftersom vi nu endast använder oss av en av sängarna) men det ska nog gå, kommer dessutom att bli mer plats i lägenheten. Ska då som sagt ta bort en av sängarna och den som blir kvar ska stå in mot väggen och under den ska det vara fyra stycken 50x70 skåp. Kommer att bli bra med förvaringsutrymme de ;D (vilket det inte är såå gott om här nu).



Nä om man kanske skulle gå upp då.
Idag behöver jag inte ha dåligt samvete över att jag är inne i alla fall då det blåser och är grått och trist ute :/

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback