Guten morgen!


Kan tro att ni blir lite chockade över att jag är uppe nu, visserligen ska jag jobba förmiddag men det är ju inget som förr hindrat mig från att ligga kvar i sängen, right? Nä om jag ska vara helt ärlig så låg jag bara kvar fem minuter efter det att klockan ringt, dvs till fem över halv fem. Gick då upp och ställde i ordning gröt, samt matlåda och mackor att äta på jobbet - omg!

Har nu lagt in lite mer musik på mp3'n - Winnerbäck, mjauu!
Länge sen jag lyssnade på den mannen men fick liksom en kick i lördags när vi åkte hem från stan och Stefan hade en skiva med honom, satt där fram och sjöng, trevligt.


Nu ska jag fixa nunan och sen är det dags att lösa av de (mest troligt?) trötta nattarbetarna.

På återseende.

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ha en underbar måndag! Om nu måndagar kan bli underbara?

Postat av: Elliii

Du är verkligen inte dålig du inte som är uppe och kokar gröt den tidiga timman! You make me proud lady! Puss

2008-02-04 @ 06:23:28
Postat av: The owner

Måste medge att jag är lite stolt själv och ännu stoltare är jag nu då jag inte sovit en enda sekund sedan jag kom hem! Ska ut och promenixa nu, har ett mål och april är faan inte långt bort . . . haha.

2008-02-04 @ 15:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback