Det tackar vi för.


Så var jag åter hemma efter en blixtvisit hos Högströms :) Tårtan var mycjet god, inte varje dag man äter smörgåstårta inte. Men trots att det var så pass gott som det var nöjde jag mig med en "mellan bit", hade lätt kunnat ätit med men nej. Det får kompensera att det inte blir någon promenad idag, måste verkligen städa här nu, är så dammigt och äckligt överallt, fy fanken. Sen har jag ju varit ute en timma idag med, dock promenerade jag inte en timma men det är ack så jobbigt att leka med små barn också.

Tänkte ställa i ordning nåt att fika tills Pelle kommer hem men jag vet inte ritkigt vad . . . hum . . . ska ta mig en funderare på det där och se vad vi kan komma på. Ska myyyysa med honom ikväll när han kommer hem :)


På lördag är en utedag inplanerad, kolbullegrillning (heter det grillning?) med familjen Högström, trevligt. Länge sen man satt på skotern nu så det är verkligen på tiden med en tur, hoppas vädret är bra också. Sen på söndag fykker Kristina 18 år (!!) så då blir det firande av henne.



Nog nu, ska kika lite resor, gå på Ica och sist städa och göra det mysigt tills Pelle anländer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback