Det är bara att bita ihop . . .


Känns som att det händer så mycket nu, allt kommer på en gång liksom . . .

Det här med farmor . jag har ingen farmor. Kunde väl aldrig tro att hon skulle tas ifrån oss, inte nu, inte nån gång! Den absolut snällaste människan här i världen, som verkligen gjorde allt för alla andra, för att alla andra skulle ha det bra, varför i hela helvete var hon tvungen att försvinna!?

Såhär säger jag inte bara för att hon var min farmor, eller vadå var, hon kommer alltid att vara min farmor, bara det att hon är i himelen nu och inte här nere med oss. Hur som helst, som jag nyss skrev, såhär säger jag inte bara för att hon är min farmor utan för att det verkligen stämmer. Hon skulle offra allt bara för att se till att någon annan har det bra, så är det och så har det alltid varit.

Det är en jobbig tid vi har framför oss nu, men det ska gå, det måste gå på något sätt. Jag tackar Gud för att vi har varandra i alla fall, vi är en stor familj som kan stötta varandra. Dock är det svårt nu när "grundstenen" i familjen fallit bort . . . men som sagt, det måste gå. Men vi får försöka minnas henne som den hon var och vara tacksamma för den tid vi fick tillsammans med henne.


Farmor:

Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta och jag skulle ljuga om jag sa att du inte kommer att lämna ett stort tomrum efter dig, för det kommer du. Du är den bästa farmor ett barn kan ha och jag kommer alltid att älska dig! <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

DU KOMMER KLARA DET IDA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback