Back to life.


Efter att ha spenderat några härliga dagar i Östersund är jag nu tillbaka på hemmaplan.

Gårdagen var rätt stillsam, kikade klart på Alien vs. Predator och sov sedan en liten stund. Vid tre tiden ringde Stefan och sa att han va inne i stan och vi gick ut och mötte honom. Han hoppade av vid Wargen och vi tog därifrån bilen. Åkte tillbaka till lägenheten en sväng och for sedan in till stan igen för middag på Larrys, faita pita för min del, gott gott. Efter maten tog vi en sväng på Willys för att ladda upp matförrådet lite och sedan hem och vänta på Stefan. Vid ett ringde han och bad oss komma och hämta honom på stortorget. I bilen påväg hem blev det en del diskussioner om bland annat källsortering, jordens undergång, att världen är överbefolkad och yran. Haha, trevligt. Lämnade av Stefan hemma hos sig i Berg och for tillbaka till Svensta med Olof och Robert. Efter att ha lämnat av grabbarna hemma hos sig åkte även vi hem. Myste lite i soffan men begav oss rätt snabbt mot sängen för att kika på första säsongen av "En annan del av Köping" - ååh va söta dom är!

Idag har vi inte gjort något speciellt. Åt frukost och kikade vidare på sköningarna från Köping. Plockat ihop lite samt att Pelle har kockat pizza som vi just ätit, gott gott. Sitter nu och växelkollar på Kalla fakta där det ikväll handlar om personer som blivit bedragna på poker sajter . . . herregud att det verkligen går! Dock behöver inte jag vara särskilt orolig då mitt konto för det mesta är tomt :/

På tisdag fyller min älskling år, då ska jag pussa lite extra på honom :)

Resten av kvällen bjuder på "En annan del av köping" som har säsongsstart ikväll klockan 20.30
En halvtimma senare är det "Innan Frosten" och den måste man ju nästan också se.



Adjöken adjö.

Kommentarer
Postat av: Sophie.

Men hallå där, nu missar du ju singing bee! :D

Postat av: The owner

Jag hann se en halvtimma iaf :)

2008-02-03 @ 21:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback