When I was younger.


Ny duschad med en turban på huvudet sitter hon nu i soffan med hopp om att kreativiteten ska kika fram.
Trött som ett as men tyvärr inte tillräckligt förståndig att gå och lägga sig - 1-0 till dig Fröken Norling.

Jobbat idag, första dagen sen i onsdags.
Blir lite fel att vara ledig såhär "länge", man blir så dagvill. Jag har inte haft söndag idag, snarare tisdag eller kanske onsdag. Dock ska väl det rätta till sig i morgon förhoppningsvis, en måndag kan man inte ta fel på då det endast är på måndagar det är måndagsklubbHuskey :) Då ska jag och flickorna dit och mingla lite var det tänkt :) Men åter till saken, jobbat idag var det ja. Började dagen med att försova mig (2-0 till dig Fröken Norling), vaknade halv åtta men var ändå klar för att åka kvart i och var framme fem i halv nio - Braa där. Hej hej på alla kollegor och sen drog det igång. Varit en del folk idag, roligt att det äntligen börjar hända nåt! Dock förväntas det komma betydligt betydligt mycket mer folk i morgon . . . ojojoj. Jobbade till sju och var hemma klockan åtta, lagomt mör och förstörd i kroppen.

I morgon ska jag shoppa klänning åt mig själv, kanske en tröja också . . . men bara kanske. Tycker faktiskt att jag är ganska mycket värd en lite tidigare julklapp, visst är jag väl? ;)


Nä, nu ska jag ta med mig karln och gå och lägga mig.
Tidig uppstigning för oss båda i morgon, det tackar jag för, känns lite mer rättvist då båda måste upp äckligt tidigt.


Förresten - 3 dagar kvar till den mest efterlängtade dagen på året - JULDAN PÅ SKALET! Jiiihooo!
(Att vi som personal på Skistar dessutom har rabatt i baren gör bara det hela ännnnuuu roligare ;p)

Sussa nu.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback