Time to get up.


Jag är en trött människa, en mycket trött människa som verkligen älskar att ligga och dra sig i sängen, jepp jepp.
Dock måste jag upp nu, måste duscha, måste ställa mig i ordning . . . måste måste.
Det är kickoff idag med jobbet, ska hålla till på Björnrike där det bland annat kommer att vara slalomtävling med mera :) Ska bli skoj, dock tror jag minsan att jag bojkottar skidåkningen och håller mig till publiken istället.


Som jag misstänkte fick jag aldrig fingrarna ur för att göra någon av de sakerna jag hade tänkt göra igår . . . otippat :/ Dock var jag ändå rätt duktig och satte igång med Värdskapstestet . . . tog en jäkla massa timmar men nu är det klart och jag klarade hela testet med 85% rätt - känns helt okej :)



Nä, upp och iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback