Skit grejer!


Jag blir tokig på teknikens under (!) varför kan det inte bara vara så pass simpelt att man trycker på On? (en knapp som jag faktiskt hittar och förstår mig på) Nä, istället ska man först installera skiten som egentligen inte ska vara så svårt men tydligen lyckas jag inte ens med det . . . dajsfkjhdskjfhdskjfhdskjfhdsuu!! = Fanhelvetesjävlakukfitta (sorry!).

Jaja, tur att jag har en händig karl, i synnerhet då det gäller datorer, tack tack.

Får väl lägga mitt lilla projekt åtsidan . . . igen . . . då och hoppas på att jag kan påbörja det i morgon istället.


By the way har jag nu äntligen lyckats få ner Wind Starts Blowing med The Plan nu, lite lycka ikväll med andra ord :)


Undrar just om man kanske skulle ta och krypa till kojs, läsa några sidor och sedan sussa sött? Kan det kanske vara en bra idé, blir ju ändå bara förbannad på det här så det kanske är lika bra att se sig besegrad och ge upp :/


Kanske att jag skulle se om jag hittade nån obränd skiva och göra slag i saken att skaffa lite bra musik till bilen, kanske kanske :)


Well, so long then.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback