Shooo.


1. Jag har insett att min senaste kyss var..med Pelle, dock är det väl inget som jag insett utan det bara är så.
2. Jag lyssnar på...tv'n som står på i bakgrunden som moraliskt stöd.
3. Jag pratar...typ jämt.
4. Jag tycker om...yiiiiin! (bland annat).
5. Min bästa vän är...Felicia. Och jag och F ska flytta till J.M, så äre bara.
6. Min första riktiga kyss...är väl inget att skryta med.
7. Jag avskyr när folk frågar..."Har du färgat håret?" eller "Nämen har du klippt dig?" Ingen konstig fråga egentligen men ändå rätt dum. Alltså man kan fråga det om man inte helt säkert vet, men om man som mig går från att vara blondin till brunett kan väl inte folk UNDRA om jag färgat håret . . . eller kan man det? Syns inte det?
8. Kärlek är...nåt jag måste ha.
9. Någonstans, tänker någon på...varför asiater har rakt hår och Klövsjöbor är sådana speciella människor.
10. Jag kommer alltid...att vilja ha mer . . .
11. Jag är hemligt förälskad i...tjaa, om jag skulle tala om det här skulle det väl knappast vara någon hemlighet.
12. Sist jag grät var...för ett tag sedan.
13. Min mobiltelefon är...en bland de bästa på marknaden men kanske ändå inget för mig.  
14. När jag vaknar på morgonen..tänker jag "yes, en dag närmare pension", haha.
15. Innan jag går och lägger mig..måste jag kissa.
16. Just nu tänker jag på...hur länge jag kan undvika de saker jag faktiskt måste göra . . .
17. Bebisar är...ljuvliga, jag skulle lätt köpa en.
18. Idag ska jag...jaadu, lär väl inte hinna med så jäkla mycket mer idag kan jag tro.
19. I kväll ska jag...som sagt, hinner väl inte med så jäkla mycket mer.
20. I morgon kommer jag...sova för länge och antagligen få i mig på tok för mycket vin på kvällskvisten.
21. Jag vill verkligen vara..snäppet bättre.

Kommentarer
Postat av: Görel the former co-worker

Vadå speciella? =)

2008-12-19 @ 17:23:08
Postat av: Felicia

Hehe u and me darling in J.M ! Fan va vi ska leva livets glada dagar där ;)

Postat av: Ida

Haha Görel, är ni inte det då? ;p

2008-12-20 @ 14:06:43
URL: http://iidaa87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback