Satan!


Ingen snus . . . eller jo, en ynka liten stackare ligger det kvar i dosan och nur har alla närliggande affärer stängt. Taskig tajming Ida. Får hoppas att Pelle och Emma har lite att dela med sig av . . .?

Huskey igår, vilken kväll!
Mycket folk, många skratt och sköna människor va mer kan man begära? :)
Blev dock i vanlig ordning lite för mycket av det blöta i strupen och för lite sömn på natten. MEN jag tog mig upp och jag lyckades överleva dagens åtta timmar i hyran så det gjorde kanske inte så mycket.

Avklarat sista klapparna idag, känns bra bra.
Nu ska det bara slås in en massa massa och sen så kan jag luta mig tillbaka och njuta.
Packa lite saker nu och därefter beger jag mig mot södern där det ska skvallars och mysas med mina kära systrar som jag inte sett på år och dag. Funny funny.
Julafton spenderas i Rätan men åker på kvällskvisten till Svensta för julmys med Pelle :)
ÅH, jag är så spänd på vad tomten har hittat på till mig i år . . . tänk om han också skulle ha hittat sidan sweet.no och köpt en snow suit till mig (svart och röd) då skulle han ha gjort det riktigt bra, alla gånger att han skulle!
På tal om tomten, Håkis vår käre chef hade lite julklappsutdelning idag, fick en jacka, ett par handskar, två mössor, ett pannband samt två par strumpor ("skidåkar socks") det tackar vi för! Kanske inte kommer att använda allt . . . inte huvudbonaderna iaf men resten. Köpte även två julklappar till mig själv idag, ett par Salomon dojer samt en super snygg klänning att ha i morgon och på juldagen - jag kommer att vara snyggast! ;p

Nä packa nu, åka sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback