Musik.


Äntligen har jag (läs Pelle) fått igång DC så nu sitter jag och tankar musik för fulla muggar.
Måste verkligen bränna några nya skivor nu, börjar bli måttligt less på det som finns i bilen . . . det är inte okej att veta exakt vilken låt som kommer efter den man lyssnar på.

Dock brände Pelle två skivor till mig i morse, två julskivor, så glad i hågen gick jag ut och satte mig i en varm och skön bil, satte i en av skivorna och körde förväntansfullt ut från parkeringen till ljudet av spår nummer ett. Tyvärr måste jag säga att båda skivorna var en stor besvikelse då det nästan bara var låtar som jag aldrig tidigare hört . . . Knepigt, jag sa till Pelle för inte alltför länge sen, då det på Tv visades en reklam om en ny julskiva, "men varför släpper dom nya julskivor varje år då det knappt kommer några nya låtar?" Uppenbarligen har det kommit en hel uppsjö av ny julmusik som gått mig förbi - strange.

"High on diesel and gasoline psycho for drum machine shaking their bits to the hits"
Lalala, mycket bra låt; Beautiful ones med Suede.


Shit jag är fan nästan nervös inför morgondagen då brädåkning står på schemat . . . :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback