Mörkpoker.


Jag och Pelle har tagit upp vårt pokerspelande igen. Rätt skoj och emellanåt går det ju faktiskt riktigt bra. Som igår då jag faktiskt gick 30 kr plus på mörkpoker, många bäckar små :) Har spelat lite nu på morgonen också, dock utan några större framgångar . . .

Igår var jag i Brånan nästan hela dagen. Fikade en massa massa gott, pratade och hade bara allmänt trevligt :) Blev sedan bjuden på middag där så då kom även Pelle och joinade. Middag och lite mera fika och prat innan det var dags att åka hem till Svensta igen.

Funderar nu på att ta mig en sväng på Dollar, har kommit på en bra idé till en julklapp (till Tea och Felicia ;p) ibland är man då bara för smart alltså!



Jaja, skrivlusten infinner sig inte så jag ger upp det här nu.

So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback