I'm free!


Yes, sista arbetsdagen idag för ett par dagar fraöver (blev mycket "dag där...") gött som få!
Efter jobbet idag, som för övrigt avslutades halv fyra styrde jag kosan ner till byn för att hälsa på flickorna. Då de äntligen kom hem blev det prat och kaffe, mys. Blev även bestämt att vi, jag, Felicia och Tesso ska ge oss på brädåkning i morgon . . . hua mig, hur ska detta sluta?
Om jag får gissa vad jag tror så tror jag att jag kommer att försöka mig på att åka en stund . . . cirka en timma . . . eller hur lång tid det nu kan ta för mig att ta mig nerför en backe, sen kommer jag att vara less, utmattad och förbannad. Bege mig tillbaka till shoppen och byta till skidor . . . Så tror jag men man kan ju aldrig vara säker.

I måndags var det måndasklubben på Huskey, riktigt skojigt var det! Dock blev det kanske lite väl mycket av det blöta för min del, men det bjuder jag på trots att jag höll på att dö flera gånger om igår på jobbet :/
Nya tag nästa måndag :) (Såvida jag inte jobbar på tisdag vill säga).

Annars då, Bonde söker fru nu.
Heja heja stalledräng Peter, diggar han!

Mer då?
Snart jul, alla julklappar utom tre är införskaffade, ska ta tag i det snart hade jag tänkt.


Well well, ska slå min syster en pling nu.


God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback