??


Vad ska jag fördriva tiden med då?
Jag har läst bloggar, uppdaterat mig om vad som hänt på Facebook . . . nu då?
Pelle bara sover och sover, med all rätt i och för sig då han inte kom i säng efter nattens arbete förrän närmare nio. Vi har nämligen varit på dagis nu på morgonkvisten och kikat på de små liven - såå sött! :)

Igår var det snöubård (=snowboard) premiär för mig, Felicia och Tesso.
Taggade till tusen åkte vi knappliften upp i barnbacken - problemfritt avancerade lite senare till Övre Blåbär och där höll vi oss sedan. En super rolig dag med flickorna samt våra 4 (!!) lärare ;p haha. Repris inom en mycket snar framtid tack!


Idag eller i morgon bär det av in till staden för att hälpa Pelle att shoppa lite julklappar, jag är ju näst intill klar så jag kan bara gå bredvid och ta det piano. Hoppas innerligt att det blir idag förresten, blir inte lika stressigt då jue.


Tjaa, det var väl det, tror jag ska gå upp och knåpa vidare på mitt projekt nu jag, kommer att bli kanon bara jag blir färdig nån gång . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback